Pages

iTs Me!!

iTs Me!!
i'm glad 2 be your frenz..~

Monday, August 31, 2009

HaPpY meRdeKa DaY!!!

sElAmAt UlAngTaHUn KeMerDekAaN MaLaYsIA Ke-52.. (",)

MERDEKA!!!

hehe...smangat la plak ak kat sni...pdhal aktiviti kmr sempena merdeka xmo join..huhu oh tidak! pembetulan yea...bukan xm0 join, tp xdapat nk join...coz ak kene ikut kakak n mak ak gi London & Paris minggu tue... hmm syg gak ar...klu x, nk gak ak msuk kuiz merdeka, debat merdeka n xplore rac merdeka tue..hukhuk kempunan la nampaknyer..dahlah tahun nie tahun terakhir smbut merdeka kat UPM...waaa lagi la tangkap leleh..hekhek...hmm sebut bab merdeka nie, ramai yg msih x sedar kan, bhwasanya kiter skang telah dijajah..bukan dr segi peperangan, tp adlh PENJAJAHAN MINDA...aku bukan lah motivator yg nk ceramah kat sini, tp ak juz nk mengingatkn korg sumer n diri ak sndri ttg realiti yg b'laku skang nie..(perggghhh..ayt aku skema x tahan,,,hehehe)..b'blik ttg pnjajahan mnda tu, mksud aku ada sesetengah hamba Allah nie sibuk sgt dgn hiburan dunia..aku xder la plak kata xbley bhibur lgsung, n xder plak aku kata ak nie baek sgt...tp yg pastinya t'lalu rmai yg x sedar dunia barat tgh cuba menguasai negara kiter dgn hiburan yg melekakn..budaya n fesyen yg melampau...supaya jd ikutan masyarakat kiter, n mulalah pengaruh agama mereka akn menular ke negra kiter..wah! ayatku skema lagik..ahaks~ hmm biler pengikut diorg dah rmai yg b'tapak kat cni, abeslah negara kiter t'gadai...(oittt...simpang malaikat 44..huhu)..ape2pun jom arr kiter sama2 muhasabah diri...hdup pn x lama..pejam celik pejam celik then pejam terus....lu pikir la sindrik...huhuhu... =)

No comments:

Post a Comment